Кога ќе се потсетиме само дека сѐ започна со парафинските лампи закачени од страните на првите автомобили на почетокот на 20-от век, тоа навистина покажува до каде е стигната автомобилската технологија.
Потоа следувале лампите со ацетиленски гас, кои не биле користени само за автомобилските светла, туку и за осветлување мостови, светилници и велосипеди.
Во 1920-тите години AUDI на своите автомобили почнува да им вградува електрични светла a неколку децении подоцна и пристигнуваат ксенонските светла, кои и денес се користат. По ксенонот доаѓаат ЛЕД светлата, кои во 2008 година се појавија како светла за дневно возење, подоцна станаа основна компонента на фаровите, а потоа ја донесоа и матрикс ЛЕД технологијата во 1913.
Минатата година бевме сведоци на презентирањето на ласерската светлина, која може да биде двојно поефикасна од ЛЕД.
Имајќи предвид колку далеку стигнале дизајнот и технологијата во последните 100 години, навистина е интересно да се помисли што сѐ нѐ очекува во следните 50 или 100 години. Речиси и нема граници на тоа колку ќе можеме да манипулираме со светлината.