Саемот во Лос Анџелес ги отвори своите врати за новинарите, а мегупрвите премиери е ауди “пролог концептот“ купето кое претставува нов дизајнерски јазик на целокупниот бренд под дирегинтската палка на новиот шеф на дизајн Marka Lihtea.
Lihtea нагласува дека ког ја дизајнирал пролог тој гледај од автомобилот да се истакне аудиевиот спортски дух,лесниот дизајн и погонот на сите четири тркала и презентиран е во луксузно купе.Специфичните модели кои му дале инспирација audi 90 kvatro IMSA GTO тркачки автомобил од 1989 и оригиналните A8 i tt.
Со концептот доминира широка предна решетка, додека фаровите добија нова графика и комбинираат две нови технологии
ласерко светло и тоа по прв пат “Audi Matrix beam-splitting”.
Телото на елегантниот “prolog концепт“ е составено од лесен алуминиум и издржлив челик, должната му е 5м , ширина 1,95 и висина 1,45.Тркалата имаа 22 инчи додека керамичкиот диск за кочење соодветни 20 инчи.
Во ентериерот се покажува нова современа ера во дизајнот на германскиот произведувач.Подигнатиот дислплеј и контролите се вградени во шал таблата па целата команда може да се гледа како еден голем дисплеј.Екранот е осетлив на допир со што придонесува да се намалат големиот број на копчињаи добивате така наречен визуелен кокпит.
Интересна функција е функцијата “batler“ кој го препознава смартфонот на возачот и го подесуваседиштето и климата по ваша желба.Исто така системот предложува и музика и траса на патување.
Мегутоа не е само изгледот нов во “prolog концептот“ туку се тука и новите погонски технологии кои ке се најдат во сериското производтсво во иднина пред се во моделот А8.
Испод убаво обликуваниот метал не наога MLB Evo платформата која ке дебитира на “audiju Q7” во 2016 година а клучниот мотив е новото управување.
Уште една технологија е и “all-wheel-steering” која дава можност на управување и на задните тркало под агол од пеесет степени, што овозможува лесно паркирање и голема стабилност при големи брзини.
Силата стасува од познатиот 4.0 литарски агрегат TFSI кој е додатно појачан да постигнува 506кс и забрзува до стотка за само 3,7 секунди со осум степенски триптоник автоматски менувач.