Откако се појавија некои слики од новиот модел на Ауди Р8 германскиот произведувач немаше веке што да чека па го објави автомобилот и неговите спецификации.
Суперавтомобилот со средно поставен В10 мотор и со полесен за 50кг од предходникот и тоа благодарение на аудивиот Audi Space Frame шасија која комбинира алиминијум и пластика ојачана со карбонски влакна.
Под хаубата се наога освежениот 5.2-литарски V10 мотор во понуда од две варијанти.Првата верзија има 540КС и 540 Nm,додека појакиот “V10 Plus” има 610Кс и 560 Nm што му овозможува забрзување до стотка за 3,2 секунди со максимална брзина од 320 км на час.Послабата верзија со 540КС спринтот до стотка го прави за 3,5 секунди со максимална брина од 323км на час.
Ауди соопшти дека моторот е опремен со “Cylinder-On-Demand” систем кој овозможува гасење на непотребен цилиндер при мали брзини за граско возење за намалување на потрошувачката.Спрема фабричките спецификации “R8 V10” троши по 11.8 л/100км со емисија на CO2 од 275 г/км. Посилниот “R8 V10 plus” троши 12.4 л/100км и исфрла по 289 CO2 на км.
На новиот модел не постои избор за менувач туку има само автоматски S-Tronic менувач.ТОј е развиен со новиот кватро систем кој ја дистрибуира обртниот момент во зависност од условите за возење.
Возачите ке имаат во опција четири мода на возење:comfort, auto, dynamic и individual,а внатрешноста е опремена со аудиевата виртуелна кокпита кои имавме прилика да ја видиме на новиот ауди ТТ.
Освен бензиската верзија ке се понуди и електрична “e-tron” варијанта која ке биде опремена со голема батерија со 92 kWh способна за аутономија до 450км.Е-tron најверојатно ке има комбинирана сила од 230кс и 460Nm, со ззабрзување до стотка од 3,9 секунди и ограничена брзина од 210км на час.